Zaproszenie na konferencję pod patronatem Oddziału Lubelskiego PTS
Zaproszenie na konferencję pod patronatem Oddziału Lubelskiego PTS
Published 21 September 2024 in: News, Komunikaty: Oddział Lubelski PTS
Szanowni Państwo,
z przyjemnością zapraszamy Państwa do udziału w II Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej “Kultura ma znaczenie”, która odbędzie się w dniach 21-22 listopada 2024 roku w Lublinie. Konferencja jest organizowana przez Katedrę Badań nad Kulturą i Komunikacją Instytutu Socjologii UMCS oraz Katedrę Komunikacji Wizualnej i Nowych Mediów Instytutu Dziennikarstwa i Zarządzania KUL.
Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest dynamika przemian kulturowych, która nie ma precedensu w historii. Chcemy przyjrzeć się kulturze jako przestrzeni i determinancie ludzkich aktywności oraz jej wieloaspektowym mechanizmom. Konferencja jest kontynuacją spotkania, które odbyło się w 2018 roku i skupia się na interdyscyplinarnym namyśle nad zagadnieniami kulturowymi.
Główne panele konferencji:
1. Wielokulturowość w obliczu polikryzysu.
2. Media w kulturze – kultura w mediach.
3. Badanie kultury w dobie algorytmów.
Konferencja będzie odbywać się w trybie stacjonarnym. Językiem konferencji jest polski. Miejsce obrad: Aula Wydziału Filozofii i Socjologii UMCS, pl. M. Curie-Skłodowskiej 4, Lublin.
Wysokość opłaty konferencyjnej, obejmującej koszty organizacyjne, materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dwa obiady oraz udział w uroczystej kolacji (21 XI) wynosi: 650 zł – pracownicy naukowi 450 zł – doktoranci
Artykuły pokonferencyjne mogą być opublikowane, po pozytywnych recenzjach, w czasopismach naukowych: „Konteksty Społeczne”; „Roczniki Nauk Społecznych KUL” lub w monografii pokonferencyjnej.
Prosimy o przesyłanie abstraktów i tytułów wystąpień (długość 900 znaków) z podaniem stopnia naukowego, afiliacji oraz danych kontaktowych (adresu mailowego, nr telefonu) do dnia 25 września 2024 roku na adres:
kultura-ma-znaczenie@mail.umcs.pl
Więcej szczegółów na stronie konferencji:
Z poważaniem
Organizatorzy konferencji
Katedra Badań nad Kulturą i Komunikacją, Instytut Socjologii UMCS
Katedra Komunikacji Wizualnej i Nowych Mediów, Instytut Dziennikarstwa i Zarządzania KUL